
"Jos halutaan tuoda ihmisiä itsereflektion kautta kasvun äärelle, on Agenssin valmentajilla korkeatasoinen kyky näyttää peiliä ja avartaa ajattelua." Henkilöstöjohtaja Ilse Manner, Nomentia Oy
Case Nomentia Oy
"Jos halutaan tuoda ihmisiä itsereflektion kautta kasvun äärelle, on Agenssin valmentajilla korkeatasoinen kyky näyttää peiliä ja avartaa ajattelua. Suosittelen ehdottomasti: 10/10." Henkilöstöjohtaja Ilse Manner, Nomentia Oy
Case Labroc
”Fuusio on todella helppo mokata ja jälkeenpäin vaikea korjata. Koska tämä oli meille ensimmäinen yrityskauppa, näin olisi hyvinkin voinut käydä, mutta Agenssin tuella onnistuimme integraatiossa.” Toimitusjohtaja Leo Partanen, Labroc Oy
Case Kaito Insights
”Asiantuntijaliiketoiminnassa ihmiset luovat arvon. HR-kumppanin kanssa työskentelyn pitää olla joustavaa, laadukasta ja luottamuksen alaista. Yhdessä Agenssin kanssa keskustellen löydämme kehitystä vaativat HR-asiat.” Toimitusjohtaja Saku Sell, Kaito Insights Oy
Case DNA
”Esimiehemme arvostivat itse toteutettuja valmennuksia. Ne olivat kuin meidän ”Vain elämää -ohjelma”. Siellä luotettiin ja avauduttiin, näytettiin iloa ja surua. Mitä tehtiin valmennuksissa, jäi sinne. Mutta tulokset näkyvät arjessamme.” Marko Rissanen, henkilöstöjohtaja, DNA
Case Ulkoministeriö
”Agenssin konsultit toivat meille metodin ja rakenteen vaikeiden kysymysten läpikäymiseen. He laittoivat muutosprosessin raameihin ja auttoivat – välillä myös patistivat – meidät näkemään sisältöasiat, joihin meidän piti itse löytää ratkaisut. Se oli aika täydellinen pari – Agenssi ja me.” Jouni Mölsä, Ulkoministeriön viestintäjohtaja
Case Efima
” Agenssin kanssa toimiminen on ollut tavoitteellista ja ketterää ja ylittänyt odotuksemme. Agenssin kumppanuus HR-toiminnan kehittäjänä ja sparraajana on ollut juuri oikea valinta.” Tero Salminen, toimitusjohtaja, Efima.
Case ISS
”Esimies ei voi katsoa poispäin, jos kohtaa vaikeuksia. Agenssin puheeksiottovalmennus on antanut esimiehillemme käytännön eväät ottaa asiat puheeksi riittävän aikaisessa vaiheessa rakentavalla tavalla.” Sirpa Huuskonen, henkilöstöjohtaja, ISS
Case Sito
”Käsitellyt tilanteet eivät olleet keksittyjä eivätkä paperinmakuisia, vaan omia, oikeita tilanteita, isoja ja pieniä asioita. Saimme konkreettisia ratkaisumalleja, ja olemme tyytyväisiä.” Tapio Puurunen, toimitusjohtaja, SITO
Case Helsingin Tuomiokapituli
”Yhteisömme kannalta oli tärkeää, että Agenssi loi turvallisuuden säikeen muutokseen. Saamani coaching taas oli älykästä, realistista, hyvällä tavalla lempeää mutta silti jämäkkää. Se ei ollut ideaalisilmälasien vaan reaalisilmälasien läpi katsomista.” Irja Askola, Helsingin hiippakunnan piispa

Asiakastyytyväisyydestä
NPS-asteikolla asiakkaidemme sitoutuminen meihin asettuu "maailman luokkaan" (world-class). Olemme ikionnellisia, että olemme voineet olla asiakkaidemme luottamuksen arvoisia.
Alkuvuoden 2025 asiakastyytyväisyyskyselyssä esitimme asiakkaillemme väittämän: voin suositella Agenssin palveluita kollegoilleni ja ystävilleni. Väittämää arvioitiin asteikolla 0-10, jossa 0 = täysin eri meiltä ja 10 = täysin samaa mieltä. Vastanneista asiakkaistamme suosittelijoita (10-9) oli 94%, neutraaleja (8-7) 6% . Arvostelijoita (avio alle 7) ei ollut lainkaan. Voit lukea lisää tuloksista blogistamme.
Vuotta merkityksellisen työelämän puolesta
Kokeneen asiantuntijan tiimi
Henkilötyövuoden kokemus johtamisesta
Toimeksiantoa vuodessa
Palveltua asiakasta
Voitollista tilikautta
Suomen vahvimmat platina
Maailman luokan NPS-tulos
Asiakastyytyväisyys 0-10
Esimerkkejä asiakkaistamme eri aloilta
